Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2006 12:42 - Комуникация срещу общуване
Автор: mihailstefanov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1326 Коментари: 1 Гласове:
0



Пускам си компютъра и се започва - ICQ, Yahoo messenger, Skype - и трите се включват автоматично и долният десен ъгъл на екрана ми се препълва с мигащи съобщения.
Проверявам си пощата (т.е. 3-те пощи) в Google, Yahoo и ABV. А да, и служебната.
Пускам по някой коментар в блоговете на един-двама приятели. После и по някой друг безплатен смс.
Мобилният ми телефон зазвънява. Една мелодия за една група приятели, друга за родителите, трета за колегите. Кратко позвъняване за смс.
Служебният телефон зазвънява. Там е една мелодия за всички.
И цял ден комуникирам по всевъзможни канали.
А кога ще общувам?


Тагове:   общуване,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sophie - Кой както си го направи...
07.02.2007 19:06
Ами какво да ти кажа, Мишко, ако не бяха каналите за комуникация, нямаше да мога да си върна някои загубени приятели. защото от работа, от учене, от трудно съвместяване на хиляди ангажименти, които сама съм си избрала и направила, не ми оставаше време за тях... Промених стратегията (промяна номер едно!) - вместо редовното "е, хайде, ще се чуем, ще се видим", свикнах сутрин да изпращам по една усмивка (да, за съжаление виртуална, ама искрена) и "хубав ден" на приятелите си, които са в ICQ. И ми е не по-хубаво или по-лесно, ами възможно да съм в час с техните болки и радости, макар и написани. Та това си мисля - както си го направиш :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihailstefanov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 55745
Постинги: 14
Коментари: 19
Гласове: 96
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930